Thursday, August 30, 2007

A cseh brókercég újra lecsap

Az adott két cseh brókercég közül az egyik azóta sem adta fel, és mennyiségi elven működő hideghívó call-centere rendszeresen felhív (kb. havonta kétszer), hogy "Érdekelnek-e részvény befektetések?". Jól jelzi hívólistájuk minőségét, hogy engem hívnak ezzel...

A korábbi bejegyzéseket a soha-fel-nem-adó cégekről, köztük egyik kiábrándult alkalmazottjuk véleményéről itt lehet olvasni.

Ma reggel ismeretlen számról hívnak. Felveszem, és már jön is a szokásos, betanult szöveg. Félbeszakítom: "Ne haragudjon, nagyon sokszor hívtak már ezzel, kérem ne hívjanak többet", és anélkül hogy megvártam volna, hogy befejezi, letettem a telefont. Az ismeretlen szám azonban újra csenget, gyanús volt, ezért nem vettem fel. Eltelt kb. 2 perc és egy kiírt mobilszám jelentkezik, ezt felvettem, az előbbi call-centeres volt - nem viccelek - vérig sértve és üvöltve: "AZÉRT MEGTANULHATNA ELKÖSZÖNNI, A VISZONTLÁTÁSRA!"

Erre szokták azt mondani: "Én kérek elnézést."

5 comments:

Unknown said...

Általában magam is hasonló módon végzem az ilyen kellemetlen telefonokat, de a call-centeres reakciója kissé kiábrándító.

Anonymous said...

Ez a Brókerarcok című filmet idézi, ha engem felhívnának rögtön ezt kérdezném tőlük: "Nem látta a Brókerarcok című filmet? Ha igen, nem hívna..."

http://www.cspv.hu/00/19/old05/

http://www.filmkatalogus.hu/Brokerarcok--f427

Faluvégi Balázs said...

candidatetrader: Igen, nagyon hasonló, mint ami abban a filmben volt (szerintem borzasztó rossz mozi, de ez nem ide tartozik)

Viszont, ha ezt válaszolnám neki, felesleges időt pocsékolnék el, mert akkor el kell kezdeni magyarázni, és valószínűleg le sem ráznám.

Egyébként közben eszembe jutott, hogy az lehetett a srác első napja a cégnél, szegényt behülyítették, és azt hitte hogy mindenkit először hív fel...

Anonymous said...

Én candidatetrader-el értek egyet!!! Jó film volt a Brókerarcok!! Nagyon jól mutatta be a tőzsdei világ egy szeletét. Röhejesek ezek a cégek. (Vállalkozói szerződésekkel vesznek fel, totál képzetlen embereket, szinte callcenterre)Tudás=0,képzés=telefonkönyv+hideghívás tanítása.

Faluvégi Balázs said...

deli norbert: ez igaz, de nem is ezért nem tetszett a film. Ez inkább ízlések és pofonok típusú kérdés.