Friday, May 30, 2014

Májusi összefoglaló

Ahogy ígértem minden hónapban írok ide a Blog-ra egy rövid összefoglalót arról, hogy miként állnak most a pénzügyi piacok, és milyen befektetési ötletek merülnek fel.

A napokban elindult a BF Indicators.com, amely egy olyan elemző oldal, ahol egy egészen egyedi és új oldalról vizsgálom az árfolyamokat. Azoknak javasolt, akik angol nyelven jól értenek, és legalább egy éves tapasztalatuk van .

Az első három bejegyzés már most is olvasható:
Érdemes az oldal Facebook és Twitter oldalát követni, de még inkább javaslom, hogy iratkozz fel a hírlevélre, amelyen az aktuális bejegyzésekről értesítést küldök.

Az indikátor rendszer, amelynek a bemutatását elkezdtem persze nem önmagáért van, a portfóliókezelési tevékenységem során felhasználom azt. Ahogy a múlt hónapban itt a Blog-on jeleztem, nemrég a Geo Professional Portfolio Zrt-vel kezdtem el együtt dolgozni, amely cég több más ember mellett Pacsi Zoltán, korábbi Felügyelet és BÉT vezető nevéről is ismert. Írásaim itt is megjelennek, néhány példa:
  • A Figyelőben arról írtam, hogy az amerikai részvénypiac belsejében milyen változások zajlanak, ami miatt – ha folytatódik az emelkedés – egészen más részvényekre lesz érdemes koncentrálni, mint a trend korábbi szakaszában. Ezt az írást természetesen csak az előfizetők illetve az újságot megvásárlók olvashatják.
  • Ezen kívül pedig kitettem a Youtube-ra egy előadást, amely az adatbiztonsági részvényekben lévő lehetőségekről szól:


  • Ha pedig még több elemzést és tippet olvasnál, akkor akár napi rendszerességgel a Facebook-on is vannak kommentek, gyakran visszautalva a fent már említett befektetési lehetőségekre.
Emellett persze itt a Blog-on a jövő hónapban is lesz legalább egy összefoglaló. A jobb felso sarokban feliratkozva az automatikus értesítéseket is megkapod, emellett a www.bwm.hu oldalon a hírlevélre feliratkozva további tippeket is kapsz.


Sok Sikert kívánok a Befektetéseidhez:

Faluvégi Balázs

No comments: