Monday, April 06, 2009

Reklám kicsit átfogalmazva

Ez most kaptam:

Nincs kötjegyem, nem vagyok bróker és nem járok öltönyben. A világ legbonyolultabb opciós ügyleteit ismerem, és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, mikor azt mondom: short squeeze. Reggel a Nikkei-t előbb nézem meg, mint az email-jeimet és nem örülök, ha a laikusok összekeverik a spread betting-et és a spread trading-et. Büszkén gondolok Buffet-re, Soros-ra és a teknőcökre. Szeretem a nyitást jelző csengő hangját, a dupla mélypontot és a stop-loss-t! Itt élek a Bloomberg Terminal előtt, volatilitásban mi vagyunk a császárok és igenis nálunk vannak a legszebb hozamok. Tőzsde, én így szeretlek!

Szerintem egész vicces :)

Ha nem lenne ismerős, akkor itt az eredeti, alatta pedig a legsikeresebb paródia.





No comments: