Monday, March 20, 2006

Könnyű a rádiós műsorvezetők élete - Fáj a fejem: mit csináljak?

Tegnap volt szerencsém részt venni a Roxy reggeli műsorában. Két tapasztalattal lettem gazdagabb.

Egyrészt mély irígységgel figyeltem a műsorvezetők könnyű életét :). Néhány perc munka (duma), aztán tíz percig kifújhatják magukat. (Halkan jegyzem meg: a befektetők, ha elég türelmesek, hasonló helyzetet érhetnek el...)

Másrészt ismét szembesültem vele, hogy sajnos nagyon el van maradva a pénzügyi kultúra. A műsor alatt jöttek SMS-ek kérdésekkel, kérésekkel. A többsége minimális információt tartalmazott. Ez olyan mintha megkérdeznék SMS-ben egy vadidegen orvost: Fáj a fejem! Mit csináljak? Nos, a diagnózis felállításához ennél egy picivel több információra lenne szükség...

----

Ma este 9 órakor (21., kedd) gazdasági vitafórum lesz a BÉT-en, a közszolgálati televízió is közvetíti. Talán ez lesz a választás első valós szakmai vitája, remélem nem megy el politikai sárdobálásba. Nagyon ránk férne, hogy a valós programokról is halljunk valamit. Ugyanerre lenne szükség az egészségügy, illetve a környezetvédelem, megújuló energiaforrások területén. Egyelőre még csak egymás kritizálása megy a politikusoknak megújuló energiával...

----

Tegnap egy kissé átvariáltam a portfoliót. Túlvett állapot miatt csökkentettem az XLI, SCHW, és FCFS pozíció felét, illetve feljebb húztam a stoppot. Szépen alakulnak a BWNG, CHAP papírok is, így itt is jóval feljebb kerülhetett a stop. Növeltem, illetve vettem az alábbiakból: GPN, RACK, BGC. Mindegyik tipikusan komolyabb kitörés előtti állapotban van.

No comments: