http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=135248&fr=hs
"Összesen 817 317 font, azaz 325 millió forint kártérítést ítélt meg egy londoni bíróság a Deutsche Bank egyik volt alkalmazottjának, mert „szándékos és összehangolt zaklatási kampány" áldozata volt éveken át a munkahelyén. A 36 éves Helen Green 1997-2003 között dolgozott a legnagyobb német pénzintézet londoni leányvállalatának titkárságán. Ezalatt kétszer kapott idegösszeomlást, mert négy kolléganője rendszeresen gúnyolta, megalázó munkákra kényszerítette, gonosz vagy kétértelmű megjegyzéseket tett rá, amelyek miatt rendszeresen sírva fakadt. Green egy férfi kollégájától is sokat szenvedett, aki rendszeresen szexista és lealacsonyító kifejezésekkel illette. Az elmúlt időszakban már több hasonló eset világított rá a londoni City egyes pénzintézeteinél az alkalmazottakkal való rossz bánásmódra. "
A szívem megszakad. Ahelyett, hogy undorító módon a munkáltatót ilyen arcátlan összegre perlik (és valami gyengeelméjű, gyakorlattól fényévekre élő bíró meg is ítéli), meg kellene tanulni beilleszkedni, elviselni a hecceléseket, kivívni magának az elismerést, vagy ha ez már nagyon nem megy, el lehet menni máshova is dolgozni.
Remélem Helen Green-t addig fogják zaklatni, amíg rá nem jön, hogy nem ez aljasság a megoldás.
1 comment:
Szerintem meg megérdemli a munkáltató, hogy ennyit fizessen, ha nem képes normális légkört teremteni egy munkahelyen... Kellenek az ilyen precedensek, hogy észbekapjanak azok akik tehetnek ez ellen... Csak sajnos egy kelet-európai unatkozó magát komoly üzletembernek képzelő IQ és EQ szegény úriember ezt valószínűleg soha nem tudja ésszel felmérni... Szegényke... :)))
Üdv: egy nyugaton élő jogász
Post a Comment