Monday, August 31, 2009

Erdély és remélhetőleg örömteli változások az Access-BWM Alapban

Talán emlékeztek, hogy tavaly tavasszal előadóként hívtak meg a Román Technikai Elemző Szövetség éves konferenciájára. Az ideire nem volt lehetőségem elmenni, mert a világ másik felén voltam, de úgy néz ki, hogy az idei év sem maradhat ki Erdély meglátogatása nélkül, aminek nagyon örülök! Ezúttal Fehér és Hunyad megyében leszek, és végre láthatom Vajdahunyad várát.
A román technikai elemzéssel magas szinten foglalkozó közösség lendületesen fejlődik. Már tavaly is közel 200-an voltak, idén már Bukarestben tartanak nemzetközi vizsgákat külön nekik, és a konferenciáikon most már rendszeresen több külföldi előadó is van, például amikor én voltam, a Dow Jones európai technikai elemzési vezetője tartott előadást előttem, most tavasszal Robin Griffiths prezentált. Néhány hét múlva pedig, egészen pontosan szeptember 24.-26. között egy speciális technikákat taglaló workshop lesz Gyulafehérvár mellett, ahol a francia szövetség elemzője mellett lesz megtiszteltetés előadást tartanom. Hogy miről és mi lesz még ott, arról egy kicsit később, itt a blog-ban írni fogok.
További fontos szeptemberre vonatkozó hír, hogy holnaptól, azaz szeptember 1.-től az Access-BWM Alap esetén nemcsak a Bridge Wealth Management látja el a stratégia tanácsadást, hanem én leszek a portfolió menedzser is, közvetlenül mindent én fogok intézni. Akit érdekel az Alap, annak lesz még egy érdekes, talán régóta várt hír is, amint nyilvános lesz, azonnal közölni fogom, szintén itt a blog-ban. Addig is: aki még teheti, élvezze ki a nyár utolsó estéjét, hosszú ősz vár ránk, és van rá esély, hogy a megnyugvó, de tavalyi veszteségeiket még így sem ledolgozni képes piacokra valamivel rázósabb időszak köszönt.

No comments: