tag:blogger.com,1999:blog-14708858.post8262588593142051794..comments2023-07-16T08:32:07.159-07:00Comments on Bridge Wealth Management Blog: TOP 5 legsúlyosabb bankreklámFaluvégi Balázshttp://www.blogger.com/profile/16120344728928679270noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-14708858.post-70598885174224068702007-11-14T11:37:00.000-08:002007-11-14T11:37:00.000-08:00Megkésve bár...3 hónappal később megtaláltam azt a...Megkésve bár...<BR/><BR/>3 hónappal később megtaláltam azt a Barclays reklámot, amire anno hivatkoztam. Gondoltam, pontot teszek ennek az ügynek a végére is. Ha hasznos nem is, de viccesnek mindenképp az. :)<BR/><BR/>Így is lehetne reklámozni a hitelkamatokat.<BR/><BR/>http://video.aol.com/video-detail/new-barclaycard-advert-with-julian-and-stephen/4064212442<BR/><BR/>És a Nationwide kis testes figurája is:<BR/>http://www.youtube.com/watch?v=H--tdhf1DPg<BR/><BR/>http://www.youtube.com/watch?v=8Lgbs6A2glkAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/13121637408503894823noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14708858.post-59673459558607312932007-08-09T05:15:00.000-07:002007-08-09T05:15:00.000-07:00holland: ebben te jobban otthon vagy, nem tudtam h...holland: ebben te jobban otthon vagy, nem tudtam hogy ennyire szomorú még banki berkeken belül is, ami zajlik.<BR/><BR/>A nyuszimuszis dolog feltételezésem szerint csak a figyelemfelkeltésre kell, a többivel pedig a brand-et próbálják építeni. De ez csak egy laikus tipp :)<BR/><BR/>andras:<BR/><BR/>ezt találtam Natinwide hirdetésként, egész vicces:<BR/><BR/>http://www.youtube.com/watch?v=QRbNCjDsVs4Faluvégi Balázshttps://www.blogger.com/profile/16120344728928679270noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14708858.post-21437275903881599342007-08-07T09:29:00.000-07:002007-08-07T09:29:00.000-07:00Nem asztalom a marketing, de külföldön láttam jó p...Nem asztalom a marketing, de külföldön láttam jó példát, például a banki reklámokra, egy kis viccel és kreativitással, hogy lehet vonzóbbá tenni egy reklámot.<BR/><BR/>Az angol (és egyre jobban terjedő) Barclays Bank biztos nagyobb költségvetéssel dolgozik, mint a magyarok. Rowan Atkinson, Samuel L. Jackson, Jennifer Aniston, a Greenwing sztárjai...<BR/>(Sztárok és poénok.)<BR/><BR/>A Nationwide kreált egy szemünkben elképzelt átlagbankárt, kövér, szemüveges, béna vicceket elsütő öltönyös férfit.<BR/>Egyenesen a vevők szemébe mondja a kedvezőtlen ajánlatait, apróbetűs részeket és csak mosolyog rájuk, miközben egekbe szökő kamatokkal akarja őket meggyőzni, hisz ez jár, a banknak is meg kell élnie.<BR/>Szegény ügyfélnek persze marad választása és besétál boldogan egy Nationwide fiókba...<BR/><BR/>Hirtelen ezek jutottak eszembe, mert ezek több hónap után is eszembe jutottak.<BR/><BR/>Akit jobban érdekel, a youtube-on talál bőven ilyen reklámokat, sajnos nem mindet. A kedvenceimet nem találtam. :( :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13121637408503894823noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14708858.post-54553359841634471672007-08-06T06:10:00.000-07:002007-08-06T06:10:00.000-07:00El kell hogy szomorítsalak. A banki marketingesekn...El kell hogy szomorítsalak. A banki marketingeseknek legtöbbször fogalmuk sincs, hogyan működik a reklám. Éppen ezért minden döntési helyzetben igyekeznek minimalizálni a felelősségüket. Tendernél inkább elküldik az anyagokat kutatásra, ahol a célközönség persze hogy kiválasztja majd az édibédi kiskutyát meg kisnyulat, meg kisbélférget. Csakhogy az hogy a reklám jól tesztel, nem azt jelenti, hogy a funkcióját is betölti. Attól, hogy anyu elsírja magát gyönyörűségében két nyuszimuszi láttán, még nem jelenti, hogy emlékezni is foga arra, hogy mit hirdettek neki.<BR/><BR/>Ja, és kösz, hogy belinkeltél, örülök, hogy megihletett az írás;-)agylacihttps://www.blogger.com/profile/07336578957590683236noreply@blogger.com